Monday, October 1, 2012

මෙන්න නියම මැජික් එකක්!


මම මීට පෙර ලිපියේ කිව්වනේ මැජික් කියන්නේ මොනවගේ දෙයක්ද කියලා. මෙන්න තවත් ඒ වගේ වැඩක්. මේක නම් අලුත් වැඩක් නෙමේ. ටිකක් පරණයි. එහෙමනම් ඔයාලත් මේක බලලම ඉන්නකෝ.

 

කොහොමද වැඩේ. නියමයිනේ. 
නිර්මාණශීලී හැකියාව (creative) ඇඟේ තියෙනව නම් මීට වැඩිය දේවල් කරන්න පුලුවන් කියල තමයි මගේ අදහස. මම හිතන්නේ අපේ රටේ මෙහෙම හිතන අය ඕන තරම් ඉන්නවා කියලයි. 
යාලුවො මොකද හිතන්නේ මම කිව්ව දේ ගැන?
ඔන්න ඉතින් කරල බලල අදහසක් එහෙම කිව්වට කමක් නෑ. එහෙනම් යාලුවන්ට සුභ දවසක්.

2 comments:

  1. හ්ම්ම්..
    මේ..අර හෙඩර් එකේ 'අයට' කියල කියල තියන එක හරි ලස්සනයි :)
    ජය!

    ReplyDelete
  2. ස්තුතියි හිරු.
    දිගටම අපිත් එක්ක ඉන්න.
    ජය වේවා!
    :)

    ReplyDelete

මම ඔයගොල්ලන්ගේ අදහස්, යෝජනා, චෝදනා ඕනෑම දෙයක් සතුටින් බාර ගන්නවා. ඒ නිසා ප්‍රතිචාරයකුත් දීලම යන්න අමතක කරන්න එපා. මොකද ඒක මට සතුටක්!